Hey hey hey. Welcome to my land. Be nice here. Thank you. | D'board | Follow

A Little Girl with A BigDream
OwnerLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday 20 December 2012 | 13:12 | 0 Crush
17/12/2012
asalamuaalaikum wahai bloggers sekalian ^^,
hari ini , aku kene dengankan cousin aku hantar babu kitorang kerje. semalam , hajat aku nak bangun pukul 5.45 pagi , tapi disebbkan , aku aher tidur around 1 setengah lebih ,aku bangun pukul 6.00 , memang sah aku tak sempat sembahyang subuh. berdosa besar betul aku ne :O

okay , back to the storeh , kitorang jalan around pukul 7 lalu , sampai ke bandar around pukul lapan , lepas tu , kite pergi breakfast kat restaurant entah , aku lupe nama die . memang aku langkah kanan hari ne , sebelum kite kite jalan , aunty aku bagi duit dalam sampul surat , memang aku alum buka masa tu , lepas tu , cousin aku bawa aku ke hostel die , aku ikut jee ~ kitorang kemas2 barang die , lepastu kite chill2 kat dewan sampaaaaai pukul 10.00 camtu lah sebelum tu , cousin aku nak ambil elaun die , kat bahagian college die and Yes die bagi aku 10 ringgit $.$ walaupun bagi korang tak banyak tapi bagi aku cukup tuk makan seminggu tu k xD then kitorang cadangkan nak pergi tengok wayang kat time cineplex.maklum lah , wayang tu baru bukak masatu:D

kitorang tengok cerita the hobbit , movie die start around 11.15 camtu. memandangkan masatu tinggal satu jam lagi untuk cerita tu start , kite pergi jalan2 jap , itupun tak jauh jugak lah .

11.00 : kite pun masuk kat cinema tu , fffuuuuh ~ memang besar tempaatnya babe! kite duduk kat belakaaaaaaaaaaang sekali , tak ku sangka juga , rupanya ada lelaki yang duduk sebelah aku , memang aku tak banyak begerak xD first time okay aku duduk dgn strangers , selalunya cousin aku atau kawan aku yang duduk sebelah aku . 

11.15 : ooooooohyeeeeah! wayang dah nak start , first2 memang aku bengang sikit cerita hobbit ne , dan pada masa yang sama , aku start tak focus meliat cerita tu , perut aku dah buat hal , memang aku menahan betul masatu , sebelah aku lagi c handsome , kalau aku teeeerrrbuang angin , apekan jadi xD masatu ngamlah scene nya sunyi , nasiiiib betul aku tak terlepas xD LOL
P/s: memang aku jenisnye macam ne :3

aku rase macam buat karangan lah pula xD





kepada korang2 yang belum tengok cerita The Hobbit , Tengoklah! aku jamin 99.9% AWESOME ! :D tapi takde ending , kite tunggu lagi The Hobbit 2 :D
Olderpost


__________________________________
Bonjour !


asalamuaalaikum!Annyeeong~hai~I'm Fifteen . I can be pretty shy if you don't know me, but once you do I'm very different. I tend to say whatever's on my mind and stand up for all my friends (: 14 Facts about me : 1-I love to sleep 2-sleep again 3-and again 4-stay up allnight 5-stalking my crush everyday 6-talk to random people 7-get bored easily 8- I love to draw 9-i hate it when people disturb me while I'm busy with my sketchbook 10-I'm ugly 11-fall in love easily 12-easily fall in love 13-ignore 12, I'm trying to make it 14 14-YES! It's Fourteen. okay , it's not funny but nevermind Just FOLLOW me , Thank you ^^, .
__________________________________
Musics !


__________________________________
BigFoots !